BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

24 Ogo 2009

Lelaki Handsome Vs Lelaki Tak Handsome

Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap = woow,cool giler…

kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap = eh eh perasan bagus…

kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan cakap = nobody’s perfect

kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
Perempuan akan cakap = memang….muka pun macam pecah rumah!

kalau lelaki handsome menolong
Perempuan yg diganggu
perempuan akan cakap = wah..machonya..macam hero filem!

kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan cakap = entah2 kawan dia…

kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
Perempuan akan cakap = sepadan sangat…

kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
Perempuan akan cakap = mesti kena bomoh perempuan tuh!

kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
Perempuan akan cakap = jangan sedih, kan saya ada..

kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
perempuan akan cakap = …(terdiam, tapi telunjuknya meliuk-liuk dari atas ke bawah,patutlah, tengok saja luarannya).

kalau lelaki handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap = perasaannya halus…penuh kasih sayang

kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap = sesama keluarga memang harus menyayangi…

kalau lelaki handsome bawa BMW
perempuan akan cakap = matching…hebat luar dalam

kalau lelaki tak handsome bawa BMW
perempuan akan cakap = bang, bosnya mana?…

kalau lelaki handsome tak mau bergambar
perempuan akan cakap = pasti takut kalau2 gambarnya tersebar

kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar
perempuan akan cakap = tak sanggup melihat hasilnya ya?…

kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap = ini barulah lelaki gentlemen

kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap = naluri pembantu, memang begitu….

kalau lelaki handsome bersedih hati
perempuan akan cakap = let me be your shoulder to cry on

kalau lelaki takhandsome bersedih hati
perempuan akan cakap = kuat nangis!! lelaki ke bukan ni

p/s : Nasib baik aku nie tak hensem…No komen…

1 comments:

Easteamaywar berkata...

haahaha.. lucunye..